Interviu Cristina


Dupa ce am raspuns la “Interviul vietii mele” este randul meu sa-i iau un interviu prietenei mele  si sper viitoarei mele colege de facultate,si poate chiar de banca, Craia Cristina. Tin sa mentionez ca este un moment special, pentru ca este prima data in viata mea cand fac acest lucru, iar emotiile sunt destul de mari,dar sper sa iasa bine.

Sa trecem la partea cea mai asteaptata :

A : Pentru inceput vreau sa-mi spui daca esti multumita de ce ai realizat pana la 18 ani,daca esti acolo unde vroiai sa fi la aceasta varsta ?

C : Niciodata nu am analizat mai in detaliu realizarile mele.  Mie mi se pare normal tot ce fac.  Nu pot sa zic ca am facut lucruri extraordinare dar sunt multumita de mine.

A : Ce inseamna pentru tine prietenia, si crezi ca ai putea sa traiesti fara prieteni ?

C : E greu de spus… prietenii mei nu sunt multi, dar sunt nenumarati.  Nu ma pot plange din punctul asta de vedere,  dar niciunul dintre ei nu este dupa tiparul care mi-l doream,  dar mai stiu si ca nimeni nu este perfect.  Oricum,  eu ii iubesc asa cum sunt,  aici ma refer la cei mai apropiati dintre ei,  si nu cred ca as putea trai fara omuletii astia pe care eu ii numesc prieteni.

A : Cand ai spus pentru prima data “Te iubesc!” si cui?

C : Banuiesc ca nu te-ai gandit la familie cand mi-ai adresat intrebarea asta. Imi amintesc, aveam in jur de 14 ani si ma indragostisem pana peste urechi de un tip mai mare cu 3 ani decat mine. Da, lui i-am adresat primul “Te iubesc” cu toate ca eram un copil si nu prea imi dadeam seama care este adevarata semnificatie a cuvantului “iubesc”.

A : Daca ai putea fi, o zi,  oricine ai vrea tu, cine ai fi? De ce?  Ce ai face?

C : Greu aici.  Cred ca as alege o persoana de sex masculin. Intotdeauna am fost curioasa cum se desfasoara o discutie intre baieti si cum gandesc ei. N-as face mare lucru, doar as purta o conversatie cu un alt barbat, despre femei cel mai probabil.

A : Care a fost cel mai important moment al vietii tale,pana in prezent ?

C : Pentru mine,  lucrurile cu adevarat importante au constat in relatia mea cu parintii, rezultatele de la scoala, dezvoltarea mea ca persoana in societate, relatia pe care o am cu cei din jur, restul au fost doar simple momente.

A : Fiecare om are clipele mai grele, obstacole peste care trebuie sa treaca. Cand ti se intampla,din pacate, sa ai parte de ele,care este persoana cu care vrei sa vorbesti,sa te ajute si de ce ?

C : Nu prea imi place sa vorbesc despre problemele mele, dar sigur ca depinde si cat de grava e problema si de ce gen este. Mereu am considerat ca nimeni nu ma poate intelege, din simplul motiv ca nu este in pielea mea pentru ca fiecare dintre noi avem o anumita gandire, sensibilitate si ochi diferiti cu care privim. Persoana cu care imi place sa vorbesc cel mai mult si despre lucrurile bune si despre cele rele este aceea care a stiut cum sa-mi castige increderea deplina, cu toate ca nu stie acest lucru, si mi-a demonstrat ca-mi este alaturi indiferent de situatie, de zi, de ora, si de restul prioritatilor care le are, singura de acest gen din viata mea exceptand parintii.

A : Ce moment ai vrea sa retraiesti daca s-ar putea acest lucru ?

C : Sincer, nu sunt sigura daca as mai vrea sa se repete ceva din viata mea. Traind si a doua oara acel moment poate ca nu as mai putea sa ma bucur de el cu aceeasi intensitate.

A : Care este cea mai mare dezamagire a ta,cel mai mare esec ?

C : Nu regret nimic din ce mi s-a intamplat pana acum, deci nu am cum sa fiu dezamagita. Pentru mine au contat mult si esecurile de care am avut parte, m-au ajutat sa cresc, sa-mi maturizez gandirea si sa devin o persoana mai buna… mai buna pentru mine. Asa mi-am descoperit idealurile in viata si pentru ce imi place si trebuie sa lupt sa-mi fie bine.

A : Ai fi dispusa sa faci compromisuri pentru a ajunge unde vrei si sa obtii ceea ce-ti doresti ?

C : Depinde ce ceea ce-mi doresc, daca nu este alta cale, de ce nu!?

A : Calatoreste in viitor, cam peste 10 ani. Cum te vezi?

C : Pot sa zic doar ca ma vad fericita, locul conteaza mai putin.

A : Rezuma-ti viata intr-o propozitie!

C :  E destul de putin o propozitie pentru cate as avea de zis dar ma rezum la “Am o viata implinita”.

Asteptati  urmatorul interviu,Andrei B.!

4 comentarii la “Interviu Cristina

  1. janedo3 spune:

    e un inceput ingenios.astept sa vad continuari.

  2. Georgiana spune:

    Super imi place mult inclusiv raspunsurile georgianei este super…….mult noroc in continuare.

Lasă un răspuns

