Interviu BianK


Am revenit cu un nou interviu. De data aceasta, cea intervievata este Biank, fosta componenta a trupei “Shock”, care si-a lansat deja cateva melodii si se pare ca incepe sa aiba succes in cariera solo. Va invit sa-l cititi:

A.: Buna Biank! In primul rand vreau sa-ti multumesc ca mi-ai oferit oportunitatea sa-ti iau acest interviu. Acum spune-mi, ti-ai lansat deja un album sau inca mai lucrezi la el?

B.: Hey! Buna, placerea este de partea mea si ma bucur ca sunt una dintre persoanele pe care ai ales sa le intervievezi. Despre album pot sa iti spun ca este aproape gata, insa nu stiu cand va fi finalizat pentru ca avem foarte multe idei pe care vrem sa le punem in practica si nu vrem sa ne grabim.

A.: Ai renuntat la trupa. Cu ce ai ramas din «Shock»  si crezi ca vei avea mai mult succes

singura?

B.: Din perioada “Shock“mi-au ramas amintiri foarte frumoase, de neuitat, dar si experienta pe care am acumulat-o de-a lungul timpului, experienta care acum ma ajuta foarte mult.

A.: Care sunt persoanele care te-au influentat si te-au ajutat pana acum in cariera ta, in  muzica?

B.:Am inceput sa cant la varsta de 5 ani, iar atunci nu am fost influentata de cineva, de vreun artist anume sau de o persoana, insa am fost ajutata de parintii mei care au vazut ca am talent si care m-au sustinut foarte mult, atat moral cat si financiar, iar apoi profesorii de canto au fost cei care m-au ajutat si m-au invatat cum sa imi dezvolt calitatile vocale si cum sa le pun in valoare.

A.: Care e visul tau cel mai mare legat de muzica? Cu ce artist ti-ai dori foarte mult o colaborare?

B.: E greu de spus…imi doresc atat de multe, am atatea idei si planuri pe care as vrea sa le realizez. Deocamdata as vrea ca melodiile mele sa ajunga la sufletele ascultatorilor si sa fie apreciate. Cat despre colaborari…mi-ar placea sa cant cu Puya.Cred ca ar iesi o piesa frumoasa, nu? …cine stie.:)

A.: Cum te privesc colegii tai de la liceu? Nu multi au sansa sa aiba printre ei o «vedeta »…Si apropo de colegi, cu cei din generala tii legatura?

B.: La inceput a fost mai dificil deoarece, probabil, nu stiau la ce se astepte din partea mea, dar cu timpul au vazut ca sunt ca oricare alta fata, fara figuri si fite, iar acum suntem foarte uniti si ne intelegem neasteptat de bine, sincer. Despre colegii din generala nu stiu prea multe, am tinut legatura doar cu cativa dintre ei.

A.: Care e cea mai mare satisfactie care ti-a oferit-o muzica pana acum? Dar cea mai mare realizare a ta?

B.: Cea mai mare satisfactie o ai atunci cand esti in fata publicului si vezi ca acestia iti canta melodiile, ca stiu vers cu vers, cuvant cu cuvant. E un sentiment inexplicabil. Realizarea mea cea mai mare de pana acum a fost ca am reusit sa impac, cu succes, cariera muzicala si scoala si sper sa reusesc in continuare sa o fac la fel de bine.

A.: Se pare ca exista un «razboi» intre live si playback…Tu ce preferi in concertele tale?

B.:In concertele mele prefer sa ma adaptez fiecarei situatii. Consider ca un artist adevarat da dovada de profesionalism atunci cand stie sa se adapteze si unei sonorizari mai bune si uneia proaste.

A.: Spune-mi ceva interesant, ce nu se stie despre tine…

B.: Hmm…nu-mi place Coca-Cola…e ciudat, nu? Eu nu am mai auzit pe nimeni, niciodata, spunand asta 😀

A.: Ai trecut clasa a 12-a.Urmeaza BAC-ul. Te-ai hotarat ce o sa faci mai departe?

B.: Da…BAC-ul…emotii si tristete in acelasi timp pentru ca au trecut prea repede anii de liceu. In proportie de 70% m-am hotarat ce vreau sa fac mai departe, dar cine stie cum ma razgandesc asa ca nu o sa iti dezvalui nimic, inca.

A.: O intrebare personala daca imi permiti… Cu «corazonul» cum stai? Exista un iubit in viata ta?

B: Nu exista niciun iubit, dar cu toate astea sunt foarte fericita. Viata e frumoasa daca stim sa o traim!

A.: Un mesaj pentru cititorii nostri? Si unde te pot gasi cei care vor sa vorbeasca cu tine?

B.: Pentru ca mie imi place sa fac ceea ce simt pe moment o sa va spun ca “Fiecare clipa este o comoara: pretuiti-o!” Va pup dulce:-*

Aici ma puteti gasi.Va astept cu pareri.

http://www.youtube.com/user/BianKroTV#p/a

http://biank-ro.blogspot.com/

Ii urez succes Biancai si in continuare va invit sa ascultati una din noile ei melodii: „Flashing Lights”

Bye,Andrei Bobeica!

Lasă un răspuns

