Ganduri desculte


E 01:30… ma uit la ceas la fiecare 10 minute si nu stiu ce sa fac. Sunt coplesita de tot felul de ganduri si idei, iar somnul refuza sa apara.
E o atmosfera placuta. Urechile imi sunt alintate cu muzica celor de la The Pretty Rockless. Ascult melodia Miss Nothing care ma pune putin pe ganduri. Mi-e dor de anii ce-au trecut, de amintirile frumoase, de prieteniile care erau adevarate si nu exista rautate. Mi-e dor de jocurile copilariei, de pedepsele care le primeam de la parinti cand greseam si de notele mari din scoala generala. Dar intorc capul si realizez ca trecutul e blocat in amintiri.
Vad viitorul… De fapt nu, n-am cum sa-l vad. Sunt doar inchipuirile mele si poate ca ora nu ma ajuta deloc. Dintr-o data incepe alta melodie, dar eu nu-mi pot lua gandul de la prima, deocamdata…

Pe curand, Cristina Craia!

Un comentariu la “Ganduri desculte

  1. Ortwin spune:

    …melancolie, maturitate sau chiar începutul al pre-ante-proto-înţelepciunii?
    Sau simplul dor de mai simplu? Ce ţi-a descălţat gândirea?

    Îţi stă bine desculţă, paratrăsnită în naturaleţe!

Lasă un răspuns

