Lămâi „prietenașilor”?


M-am săturat. Nu vă mai suport. Voi chiar nu obosiți să tot bârfiți, să vorbiți despre alții fără să știți nimic? Vă roade invidia? Chiar nu aveți altceva de făcut?

Sincer? Chiar mi-e milă de voi, că vă pierdeți viața tocindu-vă gura, vorbind „aiurea-n tramvai” despre viețile altora. Voi vă mai suportați? Să vă dau o lămâie?

Frateee, treziți-vă!!! Viața- i scurtă și la un moment dat o să vă pară rău că nu ați știut cum să vi-o trăiți și ați irosit-o în felul ăsta. Înțeleg că sunteți români, că trebuie să vă uitați în grădina altuia, vă rugați să moară capra vecinului, dar uite că e a naibii de încăpățânată, oricât de tari ar fi “rugămințile” voastre, totusi orice lucru are o limită. Bariera nesimțirii a fost întrecută de mult,  și chiar nu știu cum s-o mai numesc, nesimțire, invidie, răutate, cred că e prea putin… Ar trebui să vă gândiți cum să faceți ceva, să lăsați ceva în urma voastră, să știe cei ce vin de existența voastră, o să plecați din viața asta și nu o să realizați nimic petru că ați fost ocupați să criticați, să bârfiți, dar nu mai zic nimic, treaba voastră, eu, unul ,  mi-am format un scut, pe principiul „ce nu te omoară, te face mai puternic” , iar toate se vor întoarce tot la voi, lovindu-vă ca un bumerang, pentru că indiferența e unul din cele mai dure răspunsuri… și uite că găsesc și ceva bun în toată mizeria asta, mă ajutați să văd mai ușor cine îmi este prieten adevărat sau  cărora le curge-n vene același sânge ca al meu ! V-aș mulțumi, dar oricum e prea târziu și nu prea mai am timp, sorry.

Cu dedicație,

http://www.youtube.com/watch?v=cQ-w9tFMZDI    !!!!

PS:
Scuzele nu-s rezolvarea,
Să vă ierte Dumnezeu,
Că eu nu mai cunosc iertarea.

Peace&Love,

Andrei.

3 comentarii la “Lămâi „prietenașilor”?

  1. Alexa. spune:

    Bine punctat ! Felicitari ! >:D<.

  2. Isabel spune:

    This page appears to get a good ammount of visitors. How do you advertise it? It offers a nice individual twist on things. I guess having something authentic or substantial to talk about is the most important thing.
    Acne medication

Lasă un răspuns

